KENAPA KITA PERLU ALKALINISE MINUMAN/MAKANAN KITA?  

Wednesday, December 19, 2007






Sebelum ini, Trisha tidak pernah mengetahui akan kewujudan alkaline food. Bagi Trisha , makan untuk hidup ; hidup untuk makan ... nikmati segala makanan selagi termampu ... Tetapi Produk Demo Miracle Flusk telah menyedarkan Trisha akan pentingnya mengurangkan kandungan asidik di dalam tubuh kerana ianya punca banyak disease termasuk gout, kanser , lemah tenaga dan pelbagai lagi tetapi bukannya bermakna kita perlu berdiet tanpa matlamat ... cuma perlu bijak memilih makanan.

Sebenarnya Trisha ada merakamkan sesi demo yang diadakan di HQ Cantik2u pada hari Rabu (18 December 2008) tetapi memandangkan Trisha masih belum selesai mengodek manual book untuk gajet terbaru Trisha Nokia 6120 Classic jadi video tersebut masih lagi ada di dalam memory card handphone tersebut ... :)

Namun begitu, Trisha berjaya juga menemui video youtube mengenai Alkaline Food dan tidak silap Trisha video yang sama digunakan semasa sesi demo baru-baru ini.

Dalam video ini, ada ditunjukkan pelbagai jenis penyakit termasuk kanser , usus bermasalah yang sembuh setelah mengamalkan MINUM AIR YANG TELAH DIALKALIKAN secara konsisten.

MIRACLE FLUSK telah dihasilkan dan direkabentuk untuk memudahkan proses pengalkalian air minuman/makanan kita walau di mana jua kita berada. Saisnya yang kecil , ringan dan mudah dibawa ke mana-mana menjadi faktor pilihan untuk membeli Miracle Flusk. Ianya boleh digunakan selama mana kita mahukan tanpa perlu memikirkan untuk menukar bahagian-bahagiannya setelah digunapakai untuk tempoh masa tertentu. Selain daripada itu, kemampuannya untuk mengembalikan tenaga tubuh kita yang hilang tanpa disedari dalam melakukan rutin harian seperti menjawab telefon bimbit menjadikannya ianya UNIK kerana bertindak sebagai pengalkali dan penguja tenaga.

Bagi sesiapa yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Proses Mengalkalikan Minuman Harian Kita ; Anda Dijemput Menghadiri Taklimat PERCUMA

Rabu Jam 9 Malam di Shah Alam
Jumaat Jam 9 Malam di Kuala Lumpur


Hubungi / SMS Trisha 013 634 8761 untuk maklumat tentang TAKLIMAT / MIRACLE FLUSK ...

ATAU

DAFTAR PERCUMA UNTUK MENJADI PENGGUNA/PENGEDAR/STOKIS MIRACLE FLUSK; KLIK SINI

AddThis Social Bookmark Button

Email this post