PELBAGAI PELUANG JANA DUIT POKET TANPA PERLU KELUARKAN MODAL ...  

Sunday, February 01, 2009


Trisha mengambil beberapa hari ini meredah alam siber melihat-lihat dan mencari-cari pelbagai peluang untuk menjana duit tanpa mengeluarkan modal sesen pun. Dan hasil pencarian Trisha benar-benar memeranjatkan kerana ADA BANYAK PELUANG JANA DUIT tanpa modal sebenarnya asalkan kita mahu mencari dan mahu melakukannya.

Apapun Trisha ingin katakan di sini , memandangkan peluang-peluang ini agak sukar membuatkan kita kaya tetapi boleh membantu untuk kita mencari pendapatan tambahan atau mencari modal untuk bisnes atau apa jua yang kengkawan bloggers inginkan tetapi tidak mempunyai modal yang mencukupi.

Justeru, Trisha cuma minta para pembaca Riqzmie Mall agar menjadikannya sebagai 'stepping stone' untuk membantu kita menuju ke hadapan k!

Hari ini, Trisha mahu memulakannya dengan YOUTHSAYS . Kenapa Trisha memilih YOUTHSAYS?
Ada pelbagai faktor , salah satunya kerana ia membayar dalam RINGGIT MALAYSIA. Pembayaran akan dibuat dalam bentuk cek. Kita boleh meminta mereka mengeluarkan cek untuk kita bila akaun kita sudah mencapai jumlah melebihi RM50.
Pendapatan ini kita perolehi daripada:
Menjawab Survey YouthSays ; Referral Link Kita ; Artikel-artikel Hasil Tulisan Kita.
Nilai-nilai surveys berbeza antara satu sama lain;
Setiap Pendafaran Yang dibuat menggunakan Referral Link Kita, Kita akan mendapat 40 sen. Nilainya kecil tetapi kita lihat dari satu sudut bahawa kita tidak mengeluarkan sesen pun modal cuma sedikit usaha mengajak kengkawan menyertai komuniti YouthSays.
Sekiranya kita berjaya menulis artikel menarik dan bersesuaian dengan konsep YouthSays, ada kemungkinan besar YouthSays akan membayar sejumlah wang yang agak lumayan untuk artikel itu.

Jadi , mulakan sekarang daftar di YOUTHSAYS.

Klik je ; YOUTHSAYS

KLIK JE KAT BANNER YOUTHSAYS YANG DIBULATKAN DALAM IMEJ . KLIK SINI!!!

Trisha akan mengemaskinikan pelbagai peluang part time ini dari masa ke semasa...check it out !

AddThis Social Bookmark Button

Email this post