[FREE DOWNLOAD] TEMPLATE MINISITE UNTUK PRODUK TERBAIK ANDA ; KHAS UNTUK USAHAWAN INTERNET  

Tuesday, February 03, 2009


KELEBIHAN MEMILIKI MINISITE BAGI USAHAWAN BARU
Salah satu template yang ditawarkan ; Pelbagai Pilihan Boleh Didapati ; KLIK SINI


Di sini saya ada satu tawaran PLR Minisite untuk anda dapatkannya secara PERCUMA sahaja:

Hari ini Trisha ingin berkongsikan tentang kelebihan pembinaan minisite bagi bakal usahawan baru internet terutama sekali buat anda…

Satu kelebihan utama pembinaan minisite adalah ianya adalah berkos murah. Ya, pembinaan minisite adalah amat murah sekali berbanding jika anda ingin membina laman web seperti shopping cart. Yang lebih menariknya, anda boleh mula membangunkan laman web minisite anda menggunakan perisian percuma sahaja!

Antara kelebihan lain laman web berkonsepkan minisite ini adalah kos maintenance nya yang rendah. Sebagai contoh jika anda ingin mengubahsuai isikandungan web anda, perkara yang perlu anda lakukan adalah edit kembali kandungan dan uploadkan ke internet. Cukup mudah dan boleh diubahsuai mengikut cita rasa anda.

Seterusnya dengan menggunakan minisite, anda juga mampu menyekat pelawat web daripada terganggu dengan lain – lain promosi produk. Sebagai contoh, jika di shopping cart, pelawat web mungkin akan jadi rambang mata… mereka akan klik sana sini untuk melihat produk – produk… namun akhirnya tidak akan membuat pembelian.

Berbanding dengan minisite, pelawat web hanya mempunyai 2 pilihan sahaja… memberi respon kepada promosi anda atau meninggalkan web anda. Jika penulisan ayat jualan anda yakni copywriting anda baik, maka anda mungkin dapat mempengaruhi pelawat untuk mendapatkan apa yang anda tawarkan.


MUAT TURUN TEMPLATE MINISITE ANDA SECARA PERCUMA DI SINI


ATAU

Anda boleh KLIK imej seperti di bawah yang terletak di side bar RIQZMIE MALL


MAKLUMAT LANJUT MENGENAI PELUANG PENGIKLANAN PRODUK ATAU SERVIS ANDA DI RIQZMIE MALL / PELUANG MENJANA DUIT TAMBAHAN ;
HUBUNGI / SMS : 013 634 8761
YM : trisha_kyrill01
EMEL : mastereload_trisha@yahoo.com

AddThis Social Bookmark Button

Email this post