Sakit Gigi ? Tidak lagi dengan Miracle Flusk Cantik2u  

Tuesday, December 30, 2008

Sebenarnya agak lama Trisha ingin menulis testimoni ini tetapi memandangkan Trisha mahu memastikannya betul-betul terjadi maka Trisha menunggu sampai hari ini.

Selama beberapa tahun kebelakangan ini , Trisha mempunyai masalah gigi geraham yang sudah ditampal tetapi masih menimbulkan rasa tidak selesa dan sakit berdenyut-denyut terutama apabila ada sisa makanan terselit di gigi tersebut. Jadi penyelesaian terbaik yang Trisha dapat dalam beberapa tahun ini ialah tidak mengunyah di bahagian gigi geraham tersebut terletak. Seronok atau tidak, Trisha hanya mengunyah menggunakan gigi geraham di sebelah yang tidak bermasalah.

Trisha sebenarnya amat takut hendak berjumpa dengan DOKTOR GIGI. Tidak tahu kenapa , sebut sahaja Doktor Gigi Trisha dah rasa semacam saja. 2 tahun lepas , Trisha terpaksa melalui pembedahan gigi selama 2 jam kerana kedudukan gigi geraham bongsu yang tertanam dibawah gusi dan menyebabkan gigi lain sakit dan selepas itu mendapat 1 minggu Cuti Sakit dan bengkak pipi beserta lebam akibat dari pembedahan itu. Dalam takut-takut, selalunya Trisha memang menghadapi masalah besar bila berjumpa doktor gigi. Takut atau berani bukan lagi persoalan bila tahap sakit gigi tu dah sampai tahap gaban ...huh

Jadi sesiapa yang mempunyai masalah seperti Trisha takut berjumpa doktor gigi tapi gigi tetap ada kebarangkalian untuk sakit , Miracle Flusk Cantik2u mungkin boleh membantu mencegah dari awal sebelum ianya sakit.

Kira-kira beberapa minggu yang lepas , Trisha telah diperkenalkan kepada MIRACLE FLUSK CANTIK2U tetapi pada masa itu Trisha tidak mempunyai wang yang cukup sehinggalah 2 minggu lepas hasrat untuk memiliki MIRACLE FLUSK CANTIK2U akhirnya termakbul, alhamdulillah.

3 hari pertama minum air yang digoncang dari Miracle Flusk C2U , Trisha benar-benar rasa tidak selesa. Badan terutama di bahagian pinggang sakit-sakit begitu juga dengan kepala. Ada juga terdetik di hati untuk berhenti minum tetapi setelah membaca pelbagai artikel mengenai kebaikan air alkali ( air anti-oksidan ) , Trisha teruskan minum air Miracle Flusk. Rasanya seperti air putih biasa tanpa perasa seperti kita minum air mineral jadi rasa bukan masalahnya. Trisha juga menguji kadar pH air Miracle Flusk ; ianya menunjukkan kadar pH > 7 iaitu alkali yang perlu untuk meneutralkan keasidan tubuh.

Setelah seminggu minum air Miracle Flusk C2U , Trisha perasan satu perubahan ketara pada gigi geraham yang bermasalah. Ianya tidak sakit lagi atau menimbulkan rasa tidak selesa pada Trisha. Trisha siap uji dengan makan menggunakan gigi geraham tersebut , alhamdullillah sehingga Trisha menulis posting ini Trisha sudah boleh makan menggunakan kedua-dua bahagian kiri kanan geraham Trisha.

Trisha juga menyediakan susu Syahmie menggunakan air Miracle Flusk dan memberikannya air ribena dibancuh dengan air Miracle Flusk. Kadang-kadang dia sendiri mengambil dan menuang air Miracle Flusk ke dalam cawan bila dia dahaga.

Miracle Flusk Cantik2u bertindak sebagai PENAPIS , Anti-Oksidan , PenyahRadiasi dan Mengembalikan Tenaga.

TAKLIMAT PERCUMA UNTUK PRODUK DAN PELAN PERNIAGAAN CANTIK2U ; HUBUNGI / SMS TRISHA 013 634 8761

INGIN MENJADI AGEN / PENGEDAR / STOKIS CANTIK2U ; DAFTAR PERCUMA ; KLIK SINI

KELEBIHAN SERTAI CANTIK2U (C2U) ; RUJUK SINI

PELAN PERNIAGAAN CANTIK2U ; RUJUK SINI

ARTIKEL MENGENAI PENTINGNYA AIR ; RUJUK SINI ;

ARTIKEL MENGENAI APA ITU AIR ALKALI (AIR ANTI-OKSIDAN) ; RUJUK SINI ;

ARTIKEL MENGENAI KHASIAT AIR ALKALI ( AIR ANTI-OKSIDAN) ;
PART 1 - RUJUK SINI;
PART 2 - RUJUK SINI

ARTIKEL MENGENAI PENEMUAN BERDEKAD KEHEBATAN AIR ALKALI (AIR ANTI-OKSIDAN) ; RUJUK SINI

KUIZ KESIHATAN ; KLIK SINI ;

Segala-galanya berkaitan dengan CANTIK2U ; KLIK SINI ;

“MULAKAN BISNES ANDA SENDIRI HARI INI DENGAN MODAL SERENDAH RM150 “

HUBUNGI / SMS TRISHA 013 634 8761

AddThis Social Bookmark Button

Email this post