ONLY FOR REFERENCE...WHAT IS MASTERELOAD TRULY?  

Thursday, February 07, 2008

Catatan ini dibuat oleh salah seorang daripada agen prepaid yang telah menyertai ketiga-tiga program dan aktif dalam ketiga-tiga program. Sekiranya ada kesilapan fakta, catatan ini sekadar rujukan untuk memudahkan sesiapa yang baru nak bermula atau berjinak-jinak dengan biz prepaid ini. Untuk Mr. M , thank you sbb izinkan Trisha postkan.

SILA KLIK IMEJ UNTUK GAMBAR YANG LEBIH JELAS DAN BESAR




Begitulah secara ringkasnya perbezaan di antara ketiga-tiga syarikat. Walaubagaimanapun, saya tidak mengetahui program mana yang memberikan komisen yang tinggi. Secara amnya, saya melihat bahawa komisen yang diberikan oleh syarikat berkenaan kepada agen adalah lebih kurang sama sahaja dan tidak membawa banyak perbezaan.

Apa yang penting bagi saya adalah merupakan pelan pemasaran yang mudah untuk diaplikasikan. Di sini saya boleh katakan pelan pemasaran yang mudah diaplikasikan adalah MASTERELOAD. Jadi dengan ini , saya memutuskan akan melaksanakan dan fokus kepada MASTERELOAD.

Sekiranya apa yang saya tulis di atas terdapat kesilapan / kesalahan anda dialu-alukan untuk menghubungi saya dan saya akan betulkan kesilapan tersebut. Kerjasama anda amat saya hargai. (Dipetik dari email yang dihantar oleh Mr. M )

Untuk maklumat lanjut mengenai MASTERELOAD;
CALL / SMS : TRISHA (013 634 8761 )
ym: trisha_kyrill@yahoo.com
email: mastereload_trisha@yahoo.com

AddThis Social Bookmark Button

Email this post