TESTIMONI PENGGUNA PRODUK JIMAT MINYAK MYGREENOIL  

Tuesday, September 04, 2007

Ini beberapa testimoni yang Trisha perolehi daripada pelbagai forum ;


menu_utama - dah masuk 2 botol...so far tak mau komen pasal consumption minyak..tp alhamdulillah..performance meningkat...berdesup jerk

botcare - memula leceh nak isi mgo nie.Lama2 syok plak ..

ronnishi4369 - aku dah cube...so far so good..lebih kilometer dgn MGO...hehhe

zcatz - aku pakai wira se auto tahun 2005 (gile kuat makan minyak! nyesal beli..)
tanpa MGO - 1 full tank ~ 400km
dengan MGO - 1 full tank ~ 450km

okey la tu..50km tambahan setiap tank. pick up pun ok. satu botol MGO, boleh dapat 2 ke 3 tank penuh.

Surelariss - Minyak nie mmg superb. Semlm sblm blk kg... aku taruk minyak full tank + green oil satu botol. Perfomance mmg tip-top save. Biasanya aku blk kg... taruk full tank, sampai umah aku. ada lagi dalm satu bar... Tp selepas pakai green oil... perh.. balance minyak 2 bar lebih. perhh... mmg save.

adam_syahmi - ni testimoni aku pulak setelah menggunakan dua botoi MGO masa nak balik mengundi kat Kelantan minggu lepas, biasa dari Shah Alam aku akan isi RM70 petrol = 34++lit tak silap aku laa. Biasanya kalau tak boh MGO ni RM70 tu sampai kat Kuala Krai je,kat situ kena isi tambah lagi. Selepas menggunakan MGO ni,aku tak payah isi petrol 2 kali,RM70 dah boleh sampai terus rumah aku di pasir mas, siap ada balance lagi.. Masa nak datang KL semalam pon macam tu gak,sekali isi je. Lepas tu performance masa naik bukit pon ada pickup gak. (* Komen ini bertarikh 10 Mac 2008)

jentolak - Sedikit lagi pengalaman guna minyak nie. Sblm tu aku cite sikit spec keta aku. 2.0cc Turbo, 4 WD (ikut spec nie mmg makan minyak) Aku bertolak dari penang ke Temerloh (ikut batang kali) dan seterusnya keGua Musang... KM aku tak kira bape. Tp biasanya minyak yang aku guna klu tak guna MGO lebih kurang RM250-300. Selepas guna MGO kosnya dlm RM100-110 shj .. jimat dlm RM150-200... Dari Gua Musang kerumah aku diPasir Mas cuma RM20-30 jer... sblm ni RM100-140. Dari Pasir Mas ke Bayan Lepas, Penang kosnya dlm RM40-45 ... sblm nie dlm RM100-150.  Mungkin yang nie kuat sikit mkn minyak sbb jalan berbukit. Ini spec keta aku 2.0cc Turbo 4WD. Klu guna keta biasa.. Wira atau keta yang bukan 4WD dan bukan Turbo... mmg jimat giler

sadis88 - salam, saya dah pakai abis 5 botoi mygreenoil ni, nak cerita sikit pengalaman guna mygreenoil kat sini. saya pakai kereta proton perdana, sblm ni boleh tahan jgk kuat hirup petrol perdana saya ni, sblm ni kalau full tank boleh pegi dlm lingkungan 450-470km dlm bandar, highway ok sikit dlm 500km, saya ni keja jual insuran jadi selalu sgt travel merata ceruk tiap2 hari. Full tank selalunya 3-4 hari saja, hari ke 4 mesti refill balik, tapi lps pakai Mygreenoil ni cukup 7 hari masih ada petrol, hari ke 8 baru refill. milage pun dpt dlm hamper 2,600km, best sgt la...pas tu pagi2 pun nak start mudah, sekali start saja..asap pun tidak ada, krn kereta saya ni time pagi2 mmg byk asap bila mula2 start tu. Mmg rasa berbaloi la pakai mygreenoil ni. Kwn saya yg beli hari tu pun kata mcm tu. Skrg dah pakai pack yg no 2, nanti nak abis saya ingat mau order lagi..anyway..terima kasih sbb perkenalkan mygreenoil ni...mmg puas hati..

MYGREENOIL - Jimat Minyak Sehingga 33% - 50% , Enjin Tip Top ;
RM50/kotak (Kos Penghantaran Percuma ) ; Untuk Pembelian & Pembayaran
Hubungi/SMS :
Trisha 013 634 8761 (Semenanjung Malaysia)
Timothy 017 381 6606 (Sabah & Sarawak)

AddThis Social Bookmark Button

Email this post